T-2023 doga21 doğuştan var şuan kızım 7 yaşında:) 4 aylık hamileyim oda kız yani damar olunca arkası erkek derler ya o hurafede çürüdü 😄
yinehamile doga21 hurafelere inanmam tesadüftür diyorum ama benim kıza da aynı erkek gibi bunun arkası oğlan diyorlardı şimdi oğlumuzu bekliyoruz.
Azra41 Bet1 uff sen gene mavi giydiriyorsun ben kızıma pembe giydirip küpe ve toka taktigimda erkek diyorlar skshhsgssg
Bet1 Azra41 ayyy daha da fena. Benim ki 5 yaşına girecek 3 temmuz da 4 yaşına kadar daha kız mı diye soruyorlardi. Oğlum da bana çok benziyor bide ayy çok tatlı kızın maasallah diyenler falan 😂😂
ElifKarata doga21 benmde kızımı hep erkeğe benzetirlerdi üstünde elbise varken bile öyle sanmıştı biri😍🤣🤣🤣 herkes arkası erkek dedi. Hatta bi tanidigimz hem yuzune hemde ensesine bakıp arkası erkek olcak kesin dedi görcez🤣🤣😍