Eurofins iletişim ve güvenilirlik olarak diğer firmalara göre açıkcası daha önde geldi bana.sordugum sorulara anında cevap veriyorlar.hatta whatsappdan yazmak yerine telefonla arıyorlar hemen bilgilendiriyorlar. En güvenilir genetik test yapan yer sanırım suan burası.şikayet hiç yok.diğer firmalara bakınca bir sürü sikayet ve kötü yorum var şikayet var sitesinde.mesela bazı firmaların alınan kanda dna bulunamadık diyip tekrar testi yenilemek için aynı parayı istemesi gibi durumlar var.bu konuyu özellikle sordum ve bizim testlerimizde 9 haftada bile dna bulunuyor 10+0 da alınıp dna bilgisine ulasılamayan kişi sayısı 0 dendi.ayrıca böyle bir durum olursa da kanınızı tekrar alıp testi ücretsiz fransaya gönderecekleri bilgisini verdiler.ve alınan kandan 3 kez ayrı ayrı aynı testi tekrarlıyorlarmış guvenilirlik için.umarım yardımcı olur tercihlerinizde:) ben bugun verdim sonucu bekliyorum🫶Umarım herşey yolundadır.