Benimde ufakta olsa ikilide bir risk cikmisti icimizin rahat etmesi icin yaptirdik testi kan verdik ve sonuclar cikar cikmaz telefon ile arayip bilgi verdiler hic bir sorun yokmus cok şükür. Ama sorun cikarsa bile oradaki doktorlar ile gorusturuyorlar ilk etapta test sonucunuzu zaten 2 ayri uzman doktor inceliyor. Cinsiyetide direk soyluyorlar.