İnanın bebişle nasıl geleceğini kendi belirliyor. 🤍Sakin olmak ve her adımı doktora, ebeye sormak çok önemli bence. Ben '‘ Hafta Hafta Hamilelik ’' kitabını okudum bir de Dr. Kağan Kocatepe’nin. Onun da çok faydası oldu. İnşallah çok rahat atlatırsın. 🙏🏻