Ayse-0234 derya_16 nasip olursa nörolojiye gidersem belli olur heralde neden ağrı yaptığı umarım kötü bisey yoktur da
derya_16 Ayse-0234 gidersen yazar mısın canım. Ben daha bugün rahatladım çok şükür kontrole gittim bi sıkıntı yok ama niye ağrıyor anlamadım