Ayse-0234 Hanımlar 15 haftaligim yaklaşık 10 gündür şiddetli bas ağrısı yaşıyorum bi ara tutuyor bir müddet sonra geçiyor ama neredeyse her gün bas ağrısı oluyor aile hekimi tahlil verdirdi bisey çıkmadı nöroloji bölümüne gözük dedi gözüksede film isterse çekilemem ne yapacağımı bilmiyorum sizlerdede var mı böyle bas ağrısı neden olabilir normal mi gebelikte
Ervaduru Ayse-0234 26 haftadan beri yadıyorum 21 haftalıgım nörolojşye de gittim mr da cektirsim 2 kez bende tükenmiş durumdayım inş sizinki cabuk geçer
Amineazra Ayse-0234 tam o haftalarda yaşadım neredeyse bir hafta sürdü parol içebilirsin demişti doktorum da pek ilaç kullanmayı sevmiyorum diye içmedim. Bir de tansiyonuna baktır demişti doktor isterseniz öyle yapın. Ben başıma tülbent sarıyordum sıkıca biraz iyi geliyordu
Gebeyim-32 Ayse-0234 13 . Haftadayım benimde 1 haftadır başım ve kulaklarım ağrıyor. Henüz bir çözüm bulamadım. Sabah uyanmamla geri başlıyor ağrım . İnşallah uzun sürmez sizin de benim de
AsELinAnneSi__ Ayse-0234 bende 16 +3 um baş agrisi özellikle aksama yakın geceleri çatıyor zorla uyumaya çalışıyorum ilaç almamak için doktorum normal demişti😇
Rumeysatb Merhaba, baş ağrısı ilk dönemlerde normal karşılanıyor, tansiyon düşüklügü, kan basıncı vs nedenlerinden dolayı etkili oluyor ağrı. Soguk su yada sıcak su kompresi yapılabilir, ayakları biraz yukarı kaldırarak dinlenilebilir.
Ayse-0234 Amineazra aile hekiminde ölçüm yaptılar normal denildi ama bugün 14/4-10/4 arası gidip geldi
Amineazra Ayse-0234 hm anladım umarım geçer ama bugün ve dün çok denk geldim forumda çoğu kişi yaşamış o haftalarda
Gozdecee Merhaba ben baş ağrısı için kulak arkalarına nane yağı sürüyorum eczaneden aldım tamamen bebeklere kullanılabilir olacak. Bu dönemde çok faydasını gördüm🌸
Meeryem Ayse-0234 merhaba eger migreniniz varsa hamilelik migreni cok tetikliyor bendede ayni sikayet vardi haftalar once migrenim oldugu icin ebem parol icebilirsn dedi ama ben direne bildigin kadar direniyorm bas ve ense bolgenize soguk komprs yapin biraz sizi rahatlatir ilik dus alin ayaklarinizi soguk suyla yikayin migrene iyi geliyor
Ayse-0234 Meeryem migrenim yok aslında yada varsada ben bilmiyorum önceden böyle agirmazda sub 15 gündür ağrıyor şiddetli
Elenora Ayse-0234 Benim de öyleydi aşırı kötü magnezyum ilacı verdi doktorum sonra iyi geldi siz de söyleyin doktorunuza versin kullanın bir haft içinde rahatlarsınız umarım 🙏🏻
1asel-duru Bende de var migren tutunca 3 4 gün sürer ağrısı parol içerim ama faydası yok serum da takiyolar etki etmiyor bazen günlerce çekiyorum doktor kan ilacına başladı kanin düşmüş bayadir ağrı yoktu iki gündür yine ağrıyo
derya_16 Ayse-0234 canım bende 14 haftayı doldurdum son bir hafta neredeyse her gün ağrıdı. Ben direnemiyorum parol içiyorum doktorum minoset plus iç dedi bazende onu içiyorum. Çözümümü bulamadım ama çok zor gerçekten.
Ayse-0234 derya_16 nasip olursa nörolojiye gidersem belli olur heralde neden ağrı yaptığı umarım kötü bisey yoktur da