YuvarlanamayanPaanda https://www.google.com/amp/s/www.milliyet.com.tr/amp/dunya/dunyanin-en-uzun-gebeligi-tam-12-ay-surdu-sirri-aciklanamiyor-6878735 @Deletedmom_116 🤣🤣🌹
Alimenur YuvarlanamayanPaanda aboww bu gidişle bizde bulmasak 39 haftalık oldu doktora soruyom daha niyetli deil gelmeye diyo🤦🏻♀️
Melodimm YuvarlanamayanPaanda Canım diğer bebeklerin sezaryan olmuş qaliba bunudami sezeryan istiyorsun?
Deletedmom_116 YuvarlanamayanPaanda yok aşko çok fenayım beş dk da sancı geliyo bebeğin kalp atışı düşmüş Ama normalmiş 😏Katil olcam hastahanede
Papatyaaa__ Deletedmom_116 aşko sen halen mi doğurmadın.?rekorlar kitabına düşecen az kaldı sjsjsj😂😂😂
Papatyaaa__ YuvarlanamayanPaanda aşko garip bi durum ya 12aylık bebe ve 3kilo😂😂düşünsene bebeği 1yaşında doğuruyon😀😀aynı @Deletedmom_116 gibi😂😂😂
Babyy001 YuvarlanamayanPaanda rahat geldi heralde 😂😂 hiç sancısı felanda olmamış o zamanlar parayla doğum yapabiliyormuşsun sancın gelmezse artık herkes 1 senedir hamile bu gelin diye babaanneme söyleyince kıymış parasına özele götürmüş sonunda doğmuşum 😂