Bende hep ağda kullanan biriydim, şimdi yine öyleyim ☺️ hamileliğin son haftaları haftada bir muayeneye gitmeye başlayınca mecbur jiletle almıştım. Hatta sancımın geldiği gece hastaneye gitmeden önce rahatlamak için duşa girdiğimde son bir kez yine jiletle temizlik yapmıştım. Doğumdan sonra yine ağdaya döndüm ☺️