Yagmurmeric Benim polip alındı 19. Hafatda o yüzden kısalma oldu 7 mm düştü sonra yatış verildi ertesi gün 21 mm di serklaj yapıldı bu arad Kızlar bu serklaj dikişi nasıl alınıyor ya kolay bişey mi 🤣
Sibella__ Canankara1992 ben o kadarken serklaj oldum 12. Haftada fitil de kullanıyorum çok ayakta kalmayın sürekli uzanın hatta sadece tuvalete kalkın
Ebruyldz356 Merhaba bende 22 haftalıkken serklaj oldum 2 haftadır sorunlu ilerliyor benim gibi kanamalı geçiren var mı acaba