26 mm den bir hafta sonra 7 mm düştü hep uzandigim ilaçları düzenli kullandığım ve bol su içtiğim halde acil serklaj oldum ihmale gelmiyor benim takibini yapab doktorumu bu yüzden bıraktım yoksa herşey daha kötü olacakti bana gezebilirsin bile dedi doç gittim serklaj oldum full yatış verdi gittiği yere kadar bekliyoruz ama herkez böyle olacak dgl hakkınizda hayirlisi