ezgi-esk şuan alınacaksa telefon. Altın 1 ay öncesine kadar yatırımdı. Şuan malesef ölüyor, hızlı yükseldi bir geri çekilme olacak. Fakat dolar bu kadar yükselmişken her elektronik alete zam geleceği düşünülürse, ihtiyaç varsa telefonu yenilemek daha mantıklı. Aldığın altınlı bilezik maks bin lira koyarken. Telefon her an zamlanacak.