ezgi-esk altın bozulmalık olduğunda bir kaç yıl sonra eşiniz kendi ve ya ev ihtiyacı için bozacak. Ne anladık bu işten 😁 ben pırlantalı dalan altın aldırıyorum hep. Hem anısı oluyor, hem daha kullanışlı. Düğünümde bile söylemiştim bana ilerde bozdurmak için tam, çeyrek, yada bilezik almayın. Takı gibi altın alın diye 😁