Happymm ben 38+3 te zorunlu sezeryan oldum sonrası rahatta ilk gece kayınvalidem kaldı uyandırmamak için tuvalete bile kendim gittim onda da yürüyüş önemli yürüdükçe topluyorsunuz 5 saat sonra sizi yürütmeye geliyorlar en zoru o ilk yürüyüş 1 hafta içinde her işimi kendim yapacak hale geldim benimle aynı gün normal olan arkadaşım haftalarca oturamadı kesisi ve dikişi vardı sonra dikişleri enfeksiyon kaptı falan inşallah ilki de ikinci kadar iyi geçer diye dua ediyorum bu sefer evde bakım bekleyen çocuğum var çünkü ne olursa olsun doğum her türlü zor