berryy21 35+2 den bildiriyorum, 20 kilo aldım ve şuan iştah patlaması yaşıyorum, yerken acıkıyorum resmen 😂 93 kiloyum şuan, ödemim de var ama doğumdan sonra veririz şuan bunu düşünmek için geç. Diyetisyenle de çalıştım ben 1 ay, hayatım kabusa döndü vallahi. Aç kaldım ve sonra çok strese girdim, devam edemedim🤷🏻♀️ sıkmayın canınızı verilir bir şekilde. Hamileyken instagram anneleri gibi fit ve fıstık olamadık ama biz de anayız yani 😂