Babyykmz Herhangibirisiiiiiii zorunlu degil ama yakalanirsanda ölümcül oldugunu bildigimden ilk dozu yaptirdim ikncisinide temmuzda olacagm
Simge_celen_ozyildiz_ Herhangibirisiiiiiii 17.haftadan itibaren başlıyorlar eğer düşük vs.riskleriniz varsa ilk önce kendi doktorumuza danışıyoruz kadın doğuma sonrasında ona göre hareket ediliyor