busra6793 benim değerimde başta seninki gibi ilaç kullandıkça ve tahlil yaptıkça normalleştiğini görüyorum, tahlil kısmından TSH komşu tiroıd değerini gösteriyo. Her doktor farklı bişey söyleyebiliyor, ilk gittiğim özeldeki doktorum doğuma kadar kullanılacak dedi, devlette gittiğimde öyle. Geçen acil bi durumum oldu özeldeki başka bi doktora gittiğimde ise sordum bu ilacı hep mi kullanıcam bana dediği şu oldu : değerlerin düzeldiyse kullanmana gerek yok. Ben geçen sağlık ocağına gittim tahlil yapmaya ordaki doktora sorduğumda ise; öyle bişey olamaz suan tahlildeki sonucun ilacı kullandığın için faydasını gösteriyor bırakmak söz konusu değil. Yani birkaç doktora görünmek her zaman daha iyi