ezgi-esk
ezgi-esk ben Mayıs ayında kanamadan yatmak zorunda kalmıştım yanimda yatan kız 0.80 e düştü troidin ama doktor 50 lik euthyrox kullanmaya devam et demis 26.haftasindaydi kız çok şaşırmıştım bende anlamadım bu farklı görüşleri gerçekten doğru 1 tanedir ama sonuçta doktorun en iyisini bilir diye düşünüyorum gerçi benimde ilk 3.67 çıktığında kadın doğuma ben dedim önüne kan tahlil sonuclarimi koydum hicbirsey demedi ben dedim troidim sanki biraz yüksek çıkmış diye o da troridle alakam olduğu için annem kayınvalidem ablam hamilelikten itibaren kullandığı için yoksa ben demesem ona bile bakmiyordu özel hastane bu arada sen bı dahiliyeye görün dedi sağolsun