Kızlar size şunu söyleyeyim bende oldum spinal geçen sene Nisan da yanlış anestezi yapma ihtimallerini de göz önüne alın çünkü benim öyle oldu sol bacağımda elektriklenme hissettiğimi söyledim normal dediler ama ben bunu 7 8 defa daha hissettim neyse çocuğu verdiler gördüm evladımı odaya geçtim 1 hafta boyunca hastaneden çıkamadım elektriklenme uyuşma ağrı hiç bir şekilde geçmediyramdı Ramazan Bayramı diye hastaneden çıkış yaptım belki evde daha iyi olurum diye tabi ki olmadım Cimere şikayette bulundum anestezi uzmanı geldi özür diledi ağladı benimde çocuklarım var dedi ben senin çocuğunu kucağına alamayisina cok üzüldüm dedi annelik duygusunu yaşayamadığın için dedi milyonda 1 de olsa görülebilirmiş onu gördüm ben 1 sene geçmesine rağmen hala ağrım ve uyuşukluk devam ediyor düşünün bebeğim 3 kiloydu doğduğunda ben onu tasiyamadim kendimi kaldiramiyordum yardımla geçti zamanlarım Cimere şikayet ettim ama it itin kuyruğuna basmıyor malum bizim ülkenin boktan düzeni hastane beni sağlıklı şekilde çıkardığıni iddia etmiş halbuki tomografi çekindim hastanedeyken sonuç ameliyat olmam yönündeydi ama ben sağlıklı şekilde ayrilmisim öyle bir düzen birde İstanbul Pendik Bölge Hastanesine gitmeyin doğum için ben yandım siz yanmayın ikinciye hamile olduğumu öğrendim bebeğim 6 aylıkken o yüzden ameliyat olamadım hayırlısıyla bunu sağlıkla bebegimde sağlıklı olursa inşallah geçmezse ameliyat olacağım çünkü çekilecek gibi değil insan çektiğini kendi bilir ama şunu söyleyeyim sezeryan ağrısı çekmedim birde onu çekseydim tam olurdu heralde…