Benim gayet iyi geçti hiçbir şey hissetmedim bastırırlarkende uyuşuktum onuda hissetmedim çocuğumu direk gördüm sadece tek tavsiyem ben bilemedim nescafe içmeye direk başla sert ve şekersiz onun yüzünden 3 gün sadece akşamları baş ağrısı boyun ağrısı çektim şu an 20. Günüm ve çok şükür toparlandım iyiyim 🌸