Ysn canım taze bilgi benımde 1.5 du 3 olmuş dün dahiliyeye gittim bastıra bastıra HAMİLELİKTE 2.5 altı olması gerekiyo dedi o yüzden hap verdi tekrar 50 mg kullanıcam sende kullan düşsün çok riskli bi yükseklikte değil canım endişe etme hemen düşer zaten 3 den 2.5 a ne var ☺️☺️