Ysn ben bu konuda endokrin uzmanımı dinliyorum sadece çünkü bende gebelik öncesinden gelen tiroit tembelliği var 2 nin altında tutmaya özen gösteriyor doktorum 2.5 bile görmüyorum. bu konuda çok araştırma okudum çok fazla bilgi var ama güvendikten sonra doktoru dinlemenin en doğrusu olduğunu düşünüyorum.