_Nuni_ yani ben olaya bu sekilde bakiyorum biz nasil yavrumuzu dogar dogmaz kucagimiza almak istiyoruz kokusunu icimize cekmek istiyoruz ondan ayrilmak istemiyoruz babalarda tabikide o sekilde hissediyor o yüzden benim yanima gelmesindense ilk yavrumuzu görmesi o ani yasamasini hissetmesini isterim zaten yavrumuzun yanina gitmesi benim icin benim yanima gelmis gibi olurdu benim yanima gelse bebegimizi 2. Plana atmis gibi olurdu sahsen buda beni cok üzerdi..