_Nuni_ ben ilk defa yeğenimde bire bir bu derece içinde oldum o güne kadar bilmiyordum.ölçüm odasına ilk geldiğinde direk bezini taktılar ölçülerini alıp bi süre çıplak bırakıp ağlattılar ona ben çok sinirlenmiştim çocuk orda ağlıyor neden bakmiyorlar diye ama meger cigerleri gelişsin diye bi süre ağlaması isteniyormuş,geri kalan giydirme olcumlerde falan cok nazik davrandılar