Dilara012 Kızlar karnımda ritmik bir sayma var 😂 galiba miniğim artık hıçkırmayı öğrenmiş aynı durumu yaşayanlar gelsin 🦁👶
Newborn Dilara012 şuan 36.haftadayim zaman azaldıkça daha çok hissediyorum hickiriklarjni günde 2 kere olduğu bile oluyor 🤗
Dilara012 denizozulkerr ben de 31+2 tim ilk defa sola uzandığımda fark ettim belki daha önce oldumu bilmiyorum ama bu sefer kalp atışı şeklinde pıt pıt Atıyordu 😂😂
Nisanannesi34 Günde en az 3 defa hıçkırıyor benimki de farkettim ki gebelik başından beri hıçkırık tutmuyor beni vah yavrum diyorum sırtlanmış yerime çekiyor😄 ben hıçkırık hiç sevmezdim geçene kadar su içerdim..
Dilara012 momness bende bilmiyordum pgrenmis oldum yaşayınca Kalp atışı şeklinde yada segirme gibi pıt pıt birseyler oluyor ve bi kaç dakika sürüyor 🫣
momness Dilara012 acaba tam olarak nasıl yaa bende geçenlerde titreşim şeklinde birşeyler oldu ama ara ara bi gün boyunca devam etti ..kalp atışından daha hızlıydı
Edaaa1 Dilara012 Benimki özellikle geceleri çok hıçkırıyo ya geçen gün saydım 100 ü geçti yorulmustur diye üzüldüm 😔 analık 😂
Aselkusunannesi_ Edaaa1 Doğduktan sonra daha fazla sürüyor😅 dakika tuttum bir kaç kez 20 dakikadan fazla hıçkırıyor bazen😅
Dilara012 Edaaa1 Edaaa1 ciddi anlamda beeennn 😂😂😂😂 bende oyle diyorum dakika tuttum dedim ne oluyor oğlum
Ebru_20 Dilara012 ben 20 ci haftada detaylı ultrasonu yaptırırken hıçkırık olduğunu gördüm şimdi 25 haftalık olduk hıçkırdığını hissediyorum arka arkaya aynı yerde bir hareket olduğu hissediyorum o zaman hıçkırıyor tekme falan atıyor
Ebru_20 Dilara012 evet ben hissediyorum babasına gösteriyorum hissetmiyor yada göremiyor ben bakmıcam diyo üzülüyor