ipek0108 ben henuz öğrenır oğrenmez gtmıstm tam adet olmam gereken gundu ama kan testı yapmstm tabı. O dönem çok kaygılı bi donem ne kadr erken gidersen kendıni o kadar iyi hıssettırecektır en azından doktor olası süreçleri anlatacaktır. Sadece bebegı henuz goremeyebılırsn bunu bılerek ve bunu senı uzmeyecek sekılde kendını hazırla git derim ben. Dilerim bebeğin seni seçer sana tutunur senınle sağlıkla buyur🙏😇