ipek0108 bence artik gidebilirsin folik asite ne kadar erken baslasan okadar iyi . 5. Haftada keseyi gorduk ultrasonda bebegin olusumu baslamis bos gebelik degil korkmayin demisti doktorum 6.haftada gel kalp atisini duyalim dedi cok sukur duyduk . Daha gec de duyabilirsin tabi ama zaten kontrol hakkin oluyo 15 gun icinde tekrar gidersin ama erken gtmekle bisey kaybetmezsin canim .