pembemor25 ben 30+6 oldum öncesinde epey hareketli idi ama o hareketler de kibar kibar böyle kaba değil 🤭🤭şimdi biraz değişti sanki toplanmaya başladı hafif hafif hatta dün randevum vardı nst yaptı doktor her ihtimale karşı bir şey çıkmadı çok şükür sizin bebeğinizin hareketleri nasıl 🙂 kaç haftalıksınız