Beyzabasyigitt Biz 24+1 olduk mısır koçanı kadarız oğluşumla yarın sabahtan gidicez doktorumuza heyecanlıyız sizin kaç haftalık ne kadar oldunuzz 🥰
Amineazra Beyzabasyigitt 30+5 olduk bugün görüş günüydü ama kızım utangaç eliyle yüzünü kapatıyor göstermiyor 🤭🥰
Beyzabasyigitt Annesiiiii_ her randevu öncesi ayrı bir heyecan oluyor hareketleri hissetmeye başladınız mı 🥰
Annesiiiii_ Beyzabasyigitt Sorma canım yaa dayanamayıp 1 hafta önceden gidiyorum hep 😂 Hareket hissetmedim sadece seğirme gibi bişey bir kaç kez daha erkenmiş
Beyzabasyigitt Amineazra bizim de göstermedi daha 5 temmuzda tekrar detaylı ultrason randevumuz var yüzü için inşallah o zamana kadar gösterir 😄
pembemor25 Amineazra kızlar hep öyle oluyor heralde bizimki de ya sırtını dönüyor ya eliyle yüzünü kapatıyor iki eliyle hemde 🤣
Beyzabasyigitt Amineazra yarın muayenede bir ihtimal gösterir belki diye düşünüyorum inşallah diyelim 🥰
Beyzabasyigitt Ygunver amin inşallah günler geçmiyor gibi geliyor ama bir bakıyorum 3 ayda hazırlıkları nasıl bitircem diyorum ikilemde kaldım 😂
Beyzabasyigitt pembemor25 her görüş günü ayrı bir heyecan ya her ay şu gün gelse de gitsek diye bekliyorum 😄