Bence isim de anlamı da çok güzel, kıvanç isminde bir arkadaşım vardı lisede çok zeki bir çocuktu ve çok sosyaldi. Ben de kızım olursa meriç koyacağım her duyan diyor ki o kadar güzel isim varken neden meriç. İlk başlarda takmıştım ama sonra dedim ki onlara ne ben beğeniyorum. Bişey diyen olursa da biz sevdik öyle karar verdik siz koymazsınız diyorum geçiyorum. Boşverin mahmut da olsa berk de olsa çocuk sizin çocuğunuz kimseyi ilgilendirmez😊