Daisy0000 tugcedoganay1 Edemiyorum.. Ne yapsam o anlık çözülüyor ama 5dk sonra tekrar balon gibi oluyor .. Son 1 haftam sabır, inşallah geçer 🥰
Belll tugcedoganay1 edemiyorum. Ödem egzersizleri yapıyorum tuzsuz yiyorum günde 4 litreye yakın su içiyorum yine de balon gibiyim😑 bazı şeyler genetik maalesef…
Merve1954 Edemiyoruuum 38 haftamdayım artık bi çözüm yok doğuma kadar böyle bugün doktora söyledim önceden tavsiyeler veriyodu ama artık olucak o artık dedi. Benim ayak renkten renge giriyo mor kırmızı 2 numara büyüdü 36 zor giyen ben 38 giyiyorum 😂
tugcedoganay1 @Merve1954 ay renkten renge girmesi beni delirttiyor djdjkd bembeyaz ayaklarım resmen kırmızı bir balon bazen kararıyor
3prens1prensesmom tugcedoganay1 tuzsuz yemek🤣 ilk gebeligimde tuzu bi biraktim tam biraktim hic yemiyorum degil yiyorum ama dikkat ediyorum bol su icmeye ozen gosteriyorum 🤗
3prens1prensesmom tugcedoganay1 4.gebeligim hic ödem olmadi canım fazla kilo aliyor musun gebelignde belki ondanda olabilir🙈
TugSozTan 37.haftadayım yani ilginç bir şekilde ödem hiç olmadı 😂 ne tuzu kestim ne ekstra dikkat ettim
Daisy0000 Merve1954 35ten sonra ihtimal düşüyor demişti doktorum, 37den sonrada artık dönmez dedi doktorum ,dönmedi oda,nasip böyleymiş 😅