21_kub34 bende 36 haftalığım pazartesi doktora gittim suyun azalmış bebek aşağı inmiş dedi doktor nst sonuçlarınla sancı vs yoktu iki hafta daha dayan dedi bol bol su iç ve dinlen dedi bugün de kasıklarım da bir batma hissi oluyo ara ara korkuyorum 🥺