Gam yanlış hatırlamıyorsam şöyleydi olay😂 ek gıdaya başlayana kadarsadece anne sütü, destekle oturmaya başlayınca tattırma, desteksiz oturmaya başlayınca pankek, çorba gibi şeyler. Bunlarla birlikte su da başladık tabi, ennn minik cam biberonda 10 20 cc felan günlük içiyordu. İlk 6 ay hiçbir şeye gerek yok. Sonrasında ek gıda ile birlikte su da verilebiliyor