[silindi] adetime 3 gün kala gebelik testi yaptım ben 1 haftadır da kasık ağrısı, hafif bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti vardı. Hatta göğüs hassasiyeti hemen hemen 2 haftadır var
Ovulasyon testi de yapmadım kendimi takip ettim yumurtlama zamanımı oradan çıkardım