Siineemm eylulmihrasmom hayırlısı artık ilk defa yaptım bende bilemedim kan sonucunda anlayacağım inşallah
aysenuroztunc Hayat70 ay resmen bana umut oldunuz şuan benim şuan 4 gün gecikmede kan tahlilim negatif geldi umarım bende güzel sonuç alabilirim ❣️
emir_01 aysenuroztunc benim bugun 9 gun gecikmem ve 7 gunde kan verdim negatif cikti ve henuz adette olmadim mevsimsel diolar ama bilmiyorm insallah hamileyizdir
Hayat70 aysenuroztunc Amin canım inşAllah vardır.Hatta ben adet olucakmisim gibi sivilceler çıkardım böyle bikac tane adet olunca geçiyordu bı baktım iyice çoğaldılar normalde asla sivilcem olmazdı gittikçe arttı anlamadım.Bide böyle belimden aşağıya doğru hafif ince bı ağrı vardı sadece solumda.Ben pek inanmadim olduğuna hatta doktor rahim duvarin kalınlaşmış adet olursun yakinda dedi ama yinede sanki içime doğdu ilaç bitti hala adet olmadim.Bı test yaptım gece 1de ikinci çizgiyi görünce inanamadım 6/7kere baktım .Ama maalesef benim sonrada boş gebelik dendi ve kürtaj oldum.Simdi tekrar deneyeceğim Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar versin inşAllah.😇
Cansut20 Adetim 7 gün gecikti test yaptım anında çift çizgi oldu. Dün kan testi verdim sağlık ocağına yarın alicam hayırlısı inşallah sağ salim. 2. Çocuğum olacak sürpriz oldu bize de plansız… Rabb’im tüm hamilelere evlatlarını kucağına almayı nasip etsin 🤲
Sinemalmila Siineemm hamilesin ilk atttigin test sonucu gibiydi benimde adetime 4gun vardı şuan 31 haftalık hamileyim 🤭
Cansut20 Siineemm ilk doğumum da 5 gün gecikmem vardı benimde böyle 2.cizgi silikti hatta bundan daha da silik hamileydim planlı bir hamileliğimdi siz de büyük ihtimalle hamilesiniz
Siineemm Sinemalmila yaaa çok mutlu oldum Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah Sağlıkla alim kucağınıza 🌸❤️