Merhabalar . Ben kendime doğumdan sonra buraya yazacağıma dair söz vermiştim o sebeple yazıyorum . 15 gün önce doğum yaptım . Sizler gibi bebeğimde kalpte parlaklık vardı ve hamileliğim boyunca o kadar üzüldüm ve bu forumlarda o kadar araştırma yaptım ki doğumda bile bebek sağlıklı mı diye sordum . Sizin de içiniz bir nebze de olsa rahatlasın diye yazmak istedim . Bebeğimde sadece kalpte parlaklık vardı ama şu an Allah’a binlerce şükür bebekte hiçbir sorun yok . Şimdi geriye dönüp bakınca o kadar üzülmeseymişim dıyorum ama elde değil biliyorum . Size de tavsiyem elinizden geldiğince bu konuyu kafaya takmayın . Gerekli tetkikleri yaptırın , imkanınız varsa fetal dna kesinlikle yaptırın onlar temizse düşünmeyin . Fakat doğduğu gün hemen fetal eko önerdi doktorumuz yaptırdık , eşim doktorla görüşmüş sonucu , küçük bir sorun var kalbinde bizimki henüz geçmemiş ama ilerleyen zamanlarda geçecek demiş doktor telaş edilecek hiçbir şey yokmuş . Umarım sizi biraz da olsa rahatlatmışımdır. Güzel bir hamilelik ve doğum diliyorum hepinize .