ArzuAslan06 merhaba canım benim de organ taramasında sorun çıktı. Kalpte ekojenik odak görüldü periontoloji bişey yapmadan çocuk kardiyolojiye yolladı ordaki doktor iyi dedi fakat kendi doktoruma tekrar gidince biraz canı sıkıldı periontolojinin yazdığına bana 3 seçenek sundu. Bnde hemen özeldeki doktoruna gidip sonuçları gösterdim o normal dedi 10 bebekten 2 sinde gözüküyor 6. Aydan sonra kayboluyor dedi ama benim için hala rahat değil canım. Yarın gidince bilgilendirir misin doktor ne dedi