glz87 Sule98 aynı şey bendede var ya hamileliğimin ilk zamanlarında vardı sonradan kesildi şimdi son aylarındayım yine başladı yemeğimi yiyorum daha sonra yine ağzımın tadı değişiyo😞
glz87 Moruk07 benimde 30. Haftam benimde hamileliğimin ilk 3 ayında ağzımın tadı yoktu devamlı şeker yiyip duruyordum sonra kesildi çok sevinmiştim şimdi yine başladı 😞
Avril HappyMom aylardır çektiğim illet 🤦🏻♀️ bulantılar şunlar bunlar her şey geçti çok şükür de bu gitmiyor arkadaş ne yesem paslı demir yalamışım gibi iğrenç bir tat 🥲
GulKeskin Haftamdan beri çektiğim bir konu benimde ilk gebeliğimde olmamıştı ama 2. Gebeliğimde ağzım sürekli bozuk para yalamışım gibi su bile içemezdim öyle tiksindim hersyeden Tatlı sakız çiğnerdim hep suan 15 haftamdayim tam gecmese de azaldı diyebilirim 🫠
Maras46konya-00 Ay dört ay geçmedi o bende yaaa yeni yeni suyun tadını alıyorum acı acı o ne öyle ne yesem ne içsem acı
0cansu HappyMom evet maalesef çok kötü bir his hamileliğimin başında beri hic geçmedi doğuma 9 günüm kaldı hâlâ var o tat