HappyMom Ağız tadı değişiminin nedenleri ve öneriler blog yazımızda! https://www.mutluanneleriz.com/2023/06/15/hamilelik-doneminde-agiz-tadi-degisimi/ Sizler de ağız tadı değişimi yaşadınız mı?
Bebisannneessi HappyMom yemek yemeyi seven biriryim bu acı tat beni nefret ettirdi yemekten neyseki artık düzeldi sayılır, ilerleyen haftalarda sizde duzelirsiniz inşallah
glz87 Sule98 aynı şey bendede var ya hamileliğimin ilk zamanlarında vardı sonradan kesildi şimdi son aylarındayım yine başladı yemeğimi yiyorum daha sonra yine ağzımın tadı değişiyo😞
zynb_ozkn HappyMom off benim 6. Haftadan beri var ve yedigim hersey pismanlik oluyor geçiyormu buu hisss yoksa kalacakmis hepp
Zehraumut zynb_ozkn valla kalacak gibi benimde bulantılarım geçmiyor ağızda ki tat bende de var acımsılık
Kumru_6694 Ya bu bende de oluyor ama acı bir tat değil, sanki şerbetli tatlı yemişim gibi boğazım tatlıdan yanıyor gibi, tuzlu da yesem onn dk sonra tatlı yemişim gibi oluyor 🥴
Tmk HappyMom sayın yöneticiler lütfen hastane çıkışları konusunda ki konuşmalarımızdan zevk atölyem adlı Instagram sayfasını dolandırıcı olduğunu bilmeden önermişim arkadaşlara .o mesajlarımi silin ki kimse mağdur olmasın yanlışlıkla sipariş vermesinler. Ben dahil herkesin canını yakmış bir daha kimsenin canını yakamasın şerefsizler
Moruk07 Tamamen yok olmadı 15.haftada azaldı ama hepsi geğirme gaz sorunu oldu 30 .haftadayım tüm gebelikte ağız tadı tat alma sorunu yaşadım maalesef
glz87 Moruk07 benimde 30. Haftam benimde hamileliğimin ilk 3 ayında ağzımın tadı yoktu devamlı şeker yiyip duruyordum sonra kesildi çok sevinmiştim şimdi yine başladı 😞