Elfakca 2_melek_annesi var ben ikinci gebeliğim ikisinde de karnım kocaman oldu 2. Aydan sonra 😅 3 aylık hamileydim 6 aylık duruyordum vücut tipine bağlı göbeğin çıkması ve cikmamasi
2_melek_annesi Elfakca şimdiden böyleysem 9. Ayı düşünemiyorum doğumhane kapısından zor geçicek gibiyim 😂🤭
2_melek_annesi KumCi kız güzel olmasına güzelde akşamları bil hassa karnım çok şişiyo gören herk3s anlar hamile olduğumu ben şimdiden herkes bilsin istemiyodum 🤭
Elfakca 2_melek_annesi benimde öyle valla 🤣 aynadan kendimi gördükçe gülüyorum ama bebiş sağlıklı olsun da gerisi zaten hallolur
2_melek_annesi Elfakca aynen öyle rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
2_melek_annesi Elfakca aynen öyle rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻