2_melek_annesi Benim 2. Gebeliğin daha 7 haftalık bile olmadık ama karnım baya çıktı sanki 4 5 aylık hamile gibiyim yani oğlumda anca o zamanlar karnım belli olmuştu. Şaşırıyorum bi yandan benle aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba merak ettim 🤭
birannis_ 2_melek_annesi aynı durumu bende yaşadım 8 haftalıkken karnım aşırı belli oluyordu ilk gebeliğimde dümdüzdü 9 aylık hamile iken herkes 6 aylık sanıyordu şimdi 29 haftaya girmek üzereyiz hala Karnım eskiye göre büyük sanırım 2 ci hamilelikte göbek çabuk çıkıyor kişiden kişiyede bu durum farklılık gösterebiliyor tabi 😇
Patatesliyumutta Şuan 13. Haftadayım. Sizin haftalarınızdayken karnım vardı sebebi ise gazmış, zaman geçince kendiliğinden indi şuan hiç yok 😂
2_melek_annesi Patatesliyumutta gaz olması mantıklı geldi şu an bana da 🤭 karnımın içinden tuhaf sesler geliyo bazen
birannis_ 2_melek_annesi bende öyle banada tuhaf gelmişti gün geçtikçe hep büyüdü hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde gelsinler inşallah 🙏 🥰
Mzzz Daha mercimek kadar şuan karnın çikmaz muhtemelen gazdır lakin ikinci gebeliklerde erken çıkıyormuş karın öyle duymuştum 🙏😇
2_melek_annesi Mzzz bana da öyle dediler de ne biliyim baya tuhaf geliyo hele az su içeyim daha da şişiyo 🤭
nefessmommm 2_melek_annesi gebeliğim başlarında hormon değişimlerine bağlı şişkinlik ve karnın büyümesi durumu olduğunu okumuştum ilk gebeliğim olmasına rağmen başlarda karnım çabuk büyümüş gibi geliyordu ama sonrasında normale döndü. Birde şunu duydum paylaşmak isterim ikinci gebeliklerde kaslar gevşediği için karın daha çabuk büyür derler. Sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah ❤️
Kbr_sn 2_melek_annesi bir iki hafta sonra geçiyor cnm ilk haftalar bilmiyorum sis oluyor sonra düzeliyor gaz galiba hormonel yanı