NewMom__ benimki de bebisken ısırıyordu benim çabamla mi öğrendi yoksa büyüyünce mi unuttu bilemiyorum ama ben şöyle yapiyordum. Zaten el kadar kucuk olduğu için acıtmıyor çok fazla ne zaman ısırsa parmagimi ağzına yatay koyuyodum yazarak nasıl anlaticam bilmiyorum görsel göstermem lazım, tam isiramiyodu, parmağım yüzüne paralel yanak kısmına geliyodu sanki ağzıyla kemik tutarmış gibi düşün, ben öyle yaptıkça hosuna gitmedi, sonra ısırmayı sevmemeye başladı sonra bıraktı, belki ise yarar sende de