Pnr_KMRC1 Papatyaaa__ gecelik bakıyorumda genelde anane gecelikleri var benim beğendiğimde 900 tl yada 1000 tl
Ozgebrcu Pnr_KMRC1 ben catherines marka olanlara baktim onlarda modern desenliler var canim baya öneririm
Papatyaaa__ Pnr_KMRC1 ben tercihimi pijamadan yana kullancam😌sizede hangisi daha rahatsa onu kullanın gecelik ben ilk kızımda almıştım hiç giymedim geri kalan 2hamileliğimdede pijama tercih ettim
yaseminnnk Pnr_KMRC1 canım kesinlikle gecelik. Ben gecelikle hayatta uyuyamazdım ama doğum sonrası en rahatı o. Normal doğum yaptım giydim geceliği çektim dependi rahat :d yok pijamayı indir vs zor oluyo. Bi de çok terleme olmuştu bende iki üç gecelik değiştirdim yedekli al.
Sevimkayaa Hastanede ilk gün için gecelik şart bence. Normal doğum olursa alttan kontrol ediyorlar kanama vs. varmı diye. Pijamayı aşağı nasıl indircen 😂
__mom1 Tuvalete gitmek, muayene olmak vs için gecelik bence. Herkes pijama alıyor gördüğüm ama ben 2 gecelik 1 pijama götürürüm diye düşünüyorum
Pnr_KMRC1 Papatyaaa__ ben zaten hiç gecelik giymedim elbise yazın sıcaklarda giyerim ama yatarken falan bana göre değil baktımda nolur nolmaz bir tane dursun die bulamadımda ben pijamayla devam edicem gibi 😁 çok teşekkürler cevabınız için🌸💕🫶
Papatyaaa__ Pnr_KMRC1 rica ederim🌹🥰bende hiç giymem geceleride giymem şuan bile yatarken pijama çok rahat hissediyorum