Pnr_KMRC1 Arkadaşlar doğumu normal istiyorum ama sezeryanda süpriz olabilir ilk hamileliğim pijama takımı almalıyım yoksa elbise gibi olan gecelik mi almalıyım ve kaç tane almalıyım cevaplarınız için çok teşekkürler 🌸🫶
Tugce0142 Pnr_KMRC1 elbise gibi gecelik çok işe yarıyor gerçekten bide önden düğmeli pijamalar gecelik 1 tane alsan yeterli önden düğmeli planlar çok lazım kaç tane almak istersen al
Birdemet95 Pnr_KMRC1 valla sezeryanlılar için uzun gecelik daha iyi bence, ben dependı değiştirirken eğilemediğim için pantolon giy çıkarla uğraşmamıştım
Kedicikkk Pnr_KMRC1 Valla ben yazın doğum yaptıktan sonra o lastikli pijamayı asla giyemem. Normalde bile pijama giyen birisi değilim hastanede hiç giyemem. O yuzden ben geceliği tercih edeceğim bec de siz de gecelik alın sezaryenda bile daha kolay olur
Pnr_KMRC1 Tugce0142 çok teşekkürler cnm bir gecelik 2 pijama takımı alsam yeterli olur sanırım hastaneye 3 ünüde götürmem gerekiyor dimi
TugSozTan 1 gecelik 2 pijama takımı aldım. Kan bulaşır lazım olur vs diye aldım. Eksik olmasındansa fazla olsun zaten davula koyucam diye böyle yaptım
Tugce0142 Pnr_KMRC1 ben 1 gecelik 1 pijama götürmüştüm sadece gecelik yeterli oldu pijamayı evde kullandım ama yine de yanınızda bulunsun
Pnr_KMRC1 Papatyaaa__ gecelik bakıyorumda genelde anane gecelikleri var benim beğendiğimde 900 tl yada 1000 tl