Lavinyaa8 ben evlenirken oturma odamı ve bide kücük odama köşe takımını ordan aldm. 7 senedir kullanıuorum hiçbişecik olmadı, hatta geçen gün gidip koştuk kaplatma için fiyat aldm vivenseden. 7 sene önce hangi cinnet anında aldıysam turkuaz mavisi ve krem rengi yaptırmısım suan görmeye dayanamıyorum o derece. Ama koltk taş gibi kumaş taş gibi sapasağlam duruyo atsan atılmaz yepyeni şey. Eşimi ikna ettimde kumaş kaplatcaz