Onekim bence böyle kasılma hissettiğinizde mutlaka yine de doktora gidin. Özellikle kısa aralıklarla ve uzun süren kasılmanız varsa ihmal etmeyin. Çünkü suyum fazla demişsiniz başıma geldi 26.haftamda su fazlalığından dolayı düzenli kasılmalarım başlamıştı. 3 hafta hastanede yatmak durumunda kaldım. Bence düzeli kasılma hissettiğiniz her zaman mutlaka Nstye girin