Onekim Kızlar 27+6 olduk bugün geceden beri karnım göbek deliği be çevresi taş gibi oluyo 1 dakika sürüyor ve sonrası normal sertlik oluyo belimde de ağrım başladı gece itibariyle neden oluyor acaba başıma gelen oldu mu?
Amineazra Onekim benimde dün gece oldu 30+5 im normalmiş anneme falan da sordum. Bugün de randevum var soracağım. Başına gelen arkadaşlar da yazar fikir olur bize de
_Serapimherseyim01 Onekim bebek sertlsirken bir tarafa toplanıyorsa eğer bu sana sancida yapar karnına masaj yaparak geçirebilirsiniz ben 38+5 im bana çok oldu gayet normal eğer bebek günde en az 2 defa hareket ediyorsa sıkıntı yok canım korkma
Tugceliko-19 Onekim ben de 16. Haftamdayım ve dediğini yaşıyorum çok sık olmuyo senin gibi ama 1 dk sürüyo kasığım şişiyo ve ağrıyo adet sancısı gibi dr ye sorduğumda rahim kasılması ama çok erken dedi ve Progestan fitil verdi :(
Totanseyma Onekim bende 29+1 im benimde bu ara çok sertleşiyor karnım endol kullanmama rağmen bakalım yarın doktor ne diyecek
bennunu benimde çok oluyordu önceki haftalarda. 32. haftadayım şu an. genelde benim çok yorulduğumda oluyordu, kontrolde herhangi bir sıkıntı yoktu normal olduğunu söyledi doktorum dinlen dedi sadece. isterseniz yine de bir doktora danışın geçmezse
Onekim bennunu genelde oturuyorum dinleniyorum yormadim da dün kendimi ama böyle olunca da korktum dün ve bugün hareketlerine azaldı normalde sabahları oynardı yattığımda oturduğum da falan şimdi oda yok arada minik atmaları oluyo o kadar genelde sertleşme var
Onekim Amineazra sende sorduğunda beni de bilgilendirir misin canım inşallah bisi yoktur kötü olursam acile gitmeyi düşünüyorum
bennunu Onekim bebeği harekete geçirdiğini düşündüğün şeyleri ye iç biraz sonra öylede bir uzan bak bakalım. insan korkunca daha bir evham yapıyor, en kötü acile gidersin dediğin gibi. allahın izniyle iyidir inşallah 🫶🏻
Amineazra Onekim doktoruma sordum her ihtimale karşı rahim uzunluğuna baktı ve nst yaptı çok şükür bir şey çıkmadı. isterseniz sizde yine bi doktora görünün içiniz rahat eder ❤️
Betulozdemir Dün gece bende öyleydim 31+4 deyim şuan. Şiddetli mide yanması ve karnım da sertleşme aşırı durumdaydı. Üstelik sırtımdan belime doğru ağrı giriyordu 10-15 dkka da bir. Nedenini bilmiyorum ama internetten baktım bu zamanlarda vücut kendini doğuma hazırladığı için yalancı kasılmalar yasaniyormus
Onekim bennunu deniycem canım çok sağol bide suyu fazla çıktı erken doğum olabilir dediler korku sardı içimi
bennunu Onekim her gebelik farklı olacağı için genel yorum yapmak doğru olmaz ama insanı her şey korkutuyor malesef. sen yine rahatsız hissedersen hareket hissetmezsen olmadı gidersin. ama bebek bazı zamanlar bizim hissedemeyeceğimiz gibi hareket ediyor. öyle de olabilir. yalancı sancılar olabilir. ya da bebeğin bugün biraz fazla uyumak istemiş olabilir 🥲
Onekim _Serapimherseyim01 10 dakikada bi oluyodu 9 dakika bi oluyo şimdi 1 dakika sürüyo tam göbek deliği cevresi olduğu için canımı yakıyo inşallah kötü bisi olmaz
bennunu Onekim eğer bu kadar rutin şeklindeyse baktırmakta fayda olabilir canım. yalancı sancılar düzensiz oluyor diye biliyorum çünkü
Suleaydogan1 Onekim bebek bi yere toplandığı içinn oluyor çok normal ilerleyen zamanlarda daha çok olcak ben 38. Haftadayım hala olur korkma
Onekim bennunu evet her gebelik aynı olmuyor canım inşallah öyledir ve uyanır insan korkuyor ister istemez daha da olmazsa giderim acile aksi gibi kendi doktorum izne çıktı bide o yüzden korkuyorum bakalım nolcak
Onekim bennunu takip ediyorum canım bazen 10 bazen 9 dakika bi oluyo yalancı bu şekilde olmaz değil mi arasında süre daha uzun olur