annesi53 o zaman 21 haftalıktık inanılmaz bastırmıştı bebeği döndürmek için ama öyle böyle değil o yüzden bişey olmayacağını umuyorum. Ama dediğim gibi sağlık ocağında hiç bastırmadılar. Evet cihazları çok teknolojik değil ama bastırmaya gerek var mı açıkçası bilemiyorum