1melekannesi3858 benim ilk gebeligimde kanim ve tum degerlerin yok denecek dereceye düşmüştü ilaclar etki etmeyince serum yazılmıştı doğumda kan kaybedeceğim bayilma vs riskim olduğunu söylemişti doktor serum kullandim ondan sonra düzelmişti bu miniktede ilki kadar aşırı değil ama biraz düşük dedi ilac başladı ama afedersiniz hem ishal hem kusma yapıyor ilaç cok zorluyor beni