Aysenur-2019 ben kendi iki kızımdan bilirim ilk kızımda da böyleydim ve stresli geçmişti hayatım 2inci kızımda çok relaxdim geceleri de vaktinde uyurdum tabi küçük kızım için çok uykusuz kaldıgim günlerde oldu aralarında 1bucuk yaş var ama ben iyiydim ve inanır mısınız bilmem ama ama bebeğim doğdu ilk gün sadece sabahladı ondan sonra bir daha geceleri uyandığını bilmem emzirmek için bile uyanmadı endişelenirdim bir gün pes ettim dedim açılırsa uyanır ama yok uyanmadı ne beşik salladım ne kucağımda uyuttum akşam saat 6imi oldu yatağına uyanıkken koyar çıkardım oda uyur. İnşallah şimdi de öyle olur Rabbim herkese gece huzurlu uyuyan bebekler Nasib etsin inşallah.