Sukran2022 polikistik över sendromu canım ben kendiliğinden yumurtlayan biri değilim klomen kullandım günde 2 tane ile bi tane zor yumurtam oluyor bu ay da ilaç kullanmadım 14. Gün doktor çağırmıştı bakalım ilaçsız yumurtlama var mı diye yoktu yumurtlamam. Burda bi yorum görüp adetin 21. Günü ovülasyon testi yapmıştım pik gibi çift çizgi çıkmjltı ama 1 haziranda yani o yumurtlaysa bile şuan testte çıkması lazımdı çıkmadı 😔